ONCE UPON A TIME

Hallluu! Jag har nästan precis kommit hem från skolan som innehöll allt ifrån simhallen till matteprov! Skönt att dagen snart är över och för att vara lite snäll så står jag för maten ikväll (och även imorgon kväll).

Kvällens meny:
Karrékotlett m. pommes
& beasås!
mummmma på det.

Annars ska jag nog inte hitta på något speciellt tror jag, förutom att plugga lite matte (har prov på del 2 imorgon) och läsa min nya bok. Vi har börjat med ett bokprojekt där ALLA ettor ingår.. Usch, vi ska typ ha diskussioner med dom som har valt samma bok (bokcirkel) ? Sjukt tråkigt + att vi i ska ha ett prov på boken ?! Hallå, nu måste man ju verkligen läsa jättenoga... Det är inte min grej att läsa böcker och så var jag ju så smart och valde den tjockaste boken (!!!) Ibland hatar jag mig själv.... Men nu måste jag börja med kvällens delikata måltid, bye!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0