ON THE FLOOR

Godmorgon världen! Idag har vi lite sovmorgon, börjar inte förrens tio i tio på tisdagar, men jag måste ändå ta kvart över åtta bussen för det går ingen annan passande :(. Livet är orättvist...

Idag vet jag inte när jag slutar, för jag är inte säker på om det är min grupp som har svenska eller inte, men det är ju sånt som märks. När jag kommer hem måste jag iallafall plugga engelska och kanske lite spanska, fast mest engelska eftersom vi har prov på torsdag.. Usch..

Nu kommer en dagens outfit!


kofta: cubus (mammas)
linne: h&m
byxor: vila
ringar: bikbok och guldfynd by kenza


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men hallåw! Så fin du är i håret!! Slingat det??



Kram&Puss

2011-03-03 @ 11:16:27

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0