LEAVING HOME

Halli hallå! Nu har jag precis käkat lite lasange och nu laddar jag upp inför tantgympan tillsammans med Ollie! Vilket kommer att bli rätt så gött.

Skoldagen var hyfsat chill, först psykologiprov sen engelska med Grease, lunch och halvklass i svenska. Jag och Olivia fick springa som två höns till busshållsplatsen för att hinna med. Hahaha, men vi han preeeecis vilket var bra för annars hade jag/vi ju kämpat i onödan!

Imorgon är det fredag som innehåller en skoldag som slutar vid 15:30, livet är hårt ibland. Men vid sju ska jag och Vicke tillsammans med mormor gå och kolla på musikalen Skönheten & Odjuret, vilket kommer att bli väldigt spännande!

Nu säger jag tack för mig, vi hörs imorgon!



right now


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0