GOOD MORNING

God morgon på er! Jag har precis duschat å lite sånt och tänkte snart klä på mig lite kläder. Annars har jag inte jättemycket planerat för dagen, blir nog bara att slappna  av och njuta av det fina vårvädret.

Igårkväll var ju jag och Vicke tillsammans med mormor och morfar och kollade på musikalen Skönheten & Odjuret. Den var hur bra som helst och skådespelarna var jätteduktiga. Så den kan jag starkt rekomendera er att se! 

Dedär med filmen löser sig nog förhoppningsvis snart... Så håll er uppdaterade, för någon gång under dagen så dyker den upp (förhoppningsvis).

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: sarah

Du e ju lite lik Leighton Meester :o

2011-03-19 @ 13:17:37

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0