COOL RIDER

Hejhej och förlåt för att jag inte har hört av mig med ett så kallat "riktigt" inlägg på ett tag. Jag har haft endel plugg den här veckan, men nu är det äntligen över! Ett tag iallafall, vilket känns som en stooooooor lättnad!

Imorgon har jag i stort sätt fullt upp, ska in med farbror och syster till stan och shoppa samt äta lunch, sen blir det simhallen och sist men inte minst kalas för morfar! Skönt med en helg utan plugg-ångest tycker jag, man kan liksom bara passa på och göra vad man vill! På söndag har jag inget speciellt inplanerat, får bli en vilodag helt enkelt, vilket också behövs!

Hoppas att ni får en fortsatt bra fredagskväll allihop! :)




två fina bilder från skolan! :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0