FOR THE FIRST TIME

Hej! Idag har jag tillsammans med min familj varit i stan hos några vänner. Jag och Vicke tog en snabb vända på stan och fyndade lite. Jag köpte en kofta för 99 kr (rea) på BikBok och ett pannband (se bilden nedan). Annars har det väl inte hänt alldeles för mycket, men snart ska jag (med lite hjälp av Henke) bära ut de resterande möbler som finns kvar i mitt rum som är skrivbord och sängbord. Sängen skulle tydligen vara kvar i ett dygn till eftersom att det är en dubbelsäng och den kommer inte ut genom dörren och för att den ska kunna det så måste vi montera ner den, så jag får sova i min säng i ett tomt rum, haha läskigt. Sen ska jag även försöka plugga lite historia och kolla på SOLSIDAN (gud vad jag har längtat! :D) och Morden i Midsomer.

Imorgon skulle vi tydligen till simhallen på idrotten (igen?!) Åh, egentligen vill jag inte, men jag antar att jag måste och det kan vara skönt att få det gjort med en gång. Och det lär ju vara livräddning denna gången eftersom vi hade simmning förra gången.. JAG SUGER PÅ LIVRÄDDNING! Åh, aja... Jag för väl göra mitt bästa men det lär ju gå åt h....

Ha en fortsatt bra kväll! Jag återkommer kanske senare!

bild på mitt nya pannband, sjukt skönt och 1000 gånger snyggare än en mössa! ;)


Kommentarer
Postat av: selma :p

as snygg klocka! Vart har du köpt den? :)

2011-01-18 @ 23:12:22
URL: http://seelmaaah.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0