TIME TO SLEEP

Usch, jag har verkligen ångest inför skolan imorgon och jag känner att jag inte kommer att kunna somna förrens ett eller nåt. Det känns ju väldigt "bra" eftersom att klockan ringer kvart över fem och jag ska upp vid halv sex... Usch. Och förövrigt är jag grymt missnöjd över vårterminens schema.. Vi slutar inte längre 12:10 på torsdagar, utan 13:35 istället!!! Men vi slipper ju iallfall det individuella valet en termin till, vilket känns helt ok enligt mig ;) Jag ska verkligen försöka hålla uppdateringen bra, jag har satt en gräns på att jag ska skriva minst två (helst tre om jag hinner en "dagens outfit" på morgonen) inlägg per dag och jag ska verkligen försöka hålla det så bra de går, men om jag har mycket plugg för ni räkna med att bloggen kan få lida lite, men skolan går före allt annat och speciellt när man går på gymnasiet! Men nu måste jag verkligen försöka somna för att kunna ladda upp inför helvetet som börjar imorgon! Och jag ska försöka hinna med en outfit imorgon på morgonen med! Godnatt!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0