SKOLAN!

Hejsan vänner! Jag skulle bloggat igårkväll, men internet fick damp så jag kunde tyvärr inte :(. Men jag tänkte att jag kunde hinna med ett snabbt inlägg nu.

Just nu sitter jag i skolan och har medieproduktion, efter det slutar jag! :) kan inte bli bättre. Fast när jag kommer hem har jag endel att göra... Jag måste välja ut en vit tapet och plugga psykologi som en get eftersom att vi har prov på det imorgon och jag har typ inte börjat plugga än. Greeeeaat! -.- Aja, jag för hoppas på att det går bra iallafall.

Men nu måste jag faktiskt återgå till lektionen! Men jag ska försöka att slänga in ett litet inlägg när jag kommer hem! :) seyaa!


Snön börjar smälta och sommaren närmar sig! :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0