OM MAN ÄR UTE I SISTA SEKUND FÅR MAN SKYLLA SIG SJÄLV!




Hej alla! förlåt för dålig uppdatering igår.. Det var såhär att när jag slutade skolan så åkte jag bara hem en snabbis för att duscha och packa. Sen drog jag hem till Elin i Läckeby och sov över där tillsammans med Karolin också. Vi var tvungna att sova över för vi hade redovisning idag och vi låg liksom liiiiite efter... Och för att kunna göra upp vad vi skulle säga + att göra vår power point klar så fick vi ta en tidigare buss så vi var i skolan 07:20! Hahahha, sjukt tidigt och det var kolsvart i vissa delar! Fett läskigt. Men allt löste sig och vi blev klara i sista sekund, men tror ni att vi hann redovisa då? Svar: NEJ! Alla som redovisade innan oss höll ju på i 10, 15 min så vi hann ju aldrig, hahaha. Så vi får helt enkelst göra det på onsdag då... Men nu är vi ju iaf klara och kan förbereda oss och bli ännu bättre, vilket är helt ok ;)

Idag slutade jag skolan vid halv fyra, sen åkte jag hem och fixade mina naglar och öppnade ett paket som jag fick på posten! Innehållet är en hemlighet, men jag kan säga att det är en slags "vägg-design". Hihihihih, mer får ni inte veta förrens rummet är helt färdigt! ;) Så kan det vara ibland! Nu ska jag kila ner och hitta på något skoj! Hörs imorgon dudes!

RIGHT NOW



Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0