NEW WEEK

Hejsan! Skolan idag var rätt chill, jag kan väl inte säga att jag ansträngde mig allt för mycket. Förutom på idrotten då, fasen vad kul det var! Vi ska vara i grupper om max fyra (men vi är fem, haha) och vi ska sätta ihop en egen dans. Sjukt kul är det och jag tyckte att jag var riktigt påhittig, fast mina gruppmedlemmar tyckte nog att det blev lite jobbigt tillslut, hehe.

Efter skolan drog jag in till STAAUDEN tillsammans med min käre vän Olivia (du fick till och med en länk!). Vi skulle in till Telia-butiken och be om lite hjälp. Olivia hade tryckt bort sitt svenska tangentbord och ersatt med med korianskt? Och det har hon haft hur länge som helst nu! Så ja, jag fick henne att äntligen gå dit. Efter det köpte vi polkagrisstänger, haha!

Just nu gör jag ingenting, det är nog snart mat och efter det hade jag tänkt att måla naglarna och checka in mitt nya nummer av VeckoRevyn. Gutt. Ha de fint!

dålig bild, men veeem bryr sig?!


Kommentarer
Postat av: oliiiiiiie

hahaha, vänligt av dig att du länkar till min "extremt fina och uppdaterade" blogg... my dear friend! =) kanske är dags för ett nytt inlägg, hmmm?

2011-01-31 @ 18:29:44

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0