LAST UPDATE

Detta får bli den sista uppdateringen för idag, men erkänn att jag har varit duktig på att blogga idag? :D Jag har lagt upp hela fyra inlägg och fem med detta :) Det är riktigt bra för att vara mig.

Just nu sitter jag och kollar igenom alla mina bilder och när jag säger alla så menar jag verkligen ALLA. Man hittar mycket kul, hehe. Och nu undrar ni kanske varför jag sitter och kollar igenom allt? Jo, jag hade tänkt att framkalla bilder som jag kan hänga upp på mitt "nya" rum sen när det är klart ;) Jag hade tänkt mig en hel vägg full med foton typ ;) Så ja, det tar sin lilla tid, men jag känner mig ändå ganska klar och har hittat 22 bilder som jag hade tänkt att framkalla. Det blir nog jättebra :)

Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi imorgon! :)

(Här skulle det varit en bild, men eftersom att internet har allvarliga problem här hemma så gick inte det..)

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0