JOBBIGT LÄGE..

Hej, här bor jag för tillfället! Men visst ser det väl lite mysigt ut? :)

Idag hade vi psykologi prov och det gick mycket bättre och var lättare än vad jag hade förväntat mig! :) Vilket var bra eftersom att jag pluggade från halv fem till halv ett! Så ja, man kan ju säga att jag kanske är liiiite trött nu. Jag skulle pluggat historia idag, men eftersom att jag är glömsk så glömde jag ju såklart boken i skolan.. BRA JOBBAT! Och vi har liksom redovisning på fredag. Jag hoppas verkligen att det går bra, för sen har jag typ inget plugg på två veckor! Kan det bli bättre? Jag är så lycklig! :) Äntligen lite frihet.

Just nu gör jag inget speciellt och kommer nog inte göra det heller, men sen ska vi äta semlor för Adam och Henke har namnsdag, hehe!

VI HÖRS!! ;)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Nej men vad skådar mitt norra öga......är det inte dina bättre begagnade trosor som ligger å fläker ut på sängen ;)) riktigt nice <3

2011-01-19 @ 19:20:20

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0