FREUD

Den här måndagen var precis lika seg som alla andra måndagar brukar vara. Nya schemat började ju, fast måndagen har ingen större förändring, förutom att vi är på stagg och har psykologi istället för på Tullen.

Dagen började med idrott där vi började rörelse och rytm, efter det hade vi psykologi och vi fick tillbaka våra prov som handlade om psykoanalys, Sigmund Freud. Och jag fick VG! Fatta vad glad jag blev eller?! Jag började typ plugga till de provet kvällen innan, jag satt från fem till halv ett! Plus att jag typ bröt ihop minst fem gånger under den tiden p.g.a att inget satte sig. Men sen när vi fick provet så var det inte alls så svårt som jag hade förväntat mig, vilket var skönt och jag fick ju VG som sagt ;) Sen var det lunch och jag och Johanna sprang in till stan en snabbis för att jag skulle köpa en grej åt min lillasyster. Efter lunchen hade vi spanska och vår lärare hade allvarlig PMS eller nått, för hon var VÄLDIGT käftig idag.. Aja, som tur var så överlevde jag lektionen iallafall. Sista lektionen hade vi matte och jag fattar ingenting? Hahaha, gött! ;)

Eftersom att jag inte har ngt plugg så ska jag ta det chill ikväll, vilket är GÖTT!

mitt nya schema!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0