THE SIMS 2

Hej! Jag ber som hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår. Det var ju somsagt alla hjärtans dag och jag bakade en god kaka samt spelade the sims 2 som jag kommer vara beroende av ett tag framöver nu. Man har sina perioder, haha!

Ja och som vanligt på tisdagar vid den här tiden så har jag ju medieproduktion och nu har vi bytt lärare, så min grupp jobbar numera med InDesign och dagens uppgift var att göra en presentation om sig själv. Här kommer min för er som vill se!


Vad tycker ni?

Idag slutar jag vid två och är hemma cirka tre och då ska jag väl plugga åde. Och spela lite sims, haha! Vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jättebra <3

2011-02-15 @ 14:21:39

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0