SORRY, SORRY, SORRY

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, jag var faktiskt i simhallen och jag vågade äntligen hoppa från 3:an, hahaha! Jag och Vicke fick en förfrågan om att följa med till simhallen av vår faster och våra kusiner och det ville ju såklart! Vi hade verkligen jättekul och jag vill åka dit snart igen, men jag antar att jag inte kommer ha tid eftersom att skolan börjar inom en snar framtid igen.. Usch.... Förhoppningsvis så är det värsta över snart!

Idag har jag inga som helst planer, jag kanske ska börja skriva på mitt reportage? Fast nä, jag orkar fan inte! Men jag måste ta tag i det snarast, men inte idag!

Imorgon ska jag till frissan och klippa/slinga mitt hår. Nu går vi mot ljusare tider gott folk! Ha en bra dag!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0