MIN KALENDER

Första dagen i skolan efter sommarlovet tipsade våra lärare om att vi skulle köpa oss en kalender, för det var man nästan tvungen att ha enligt dem. Så jag gjorde som de sa och köpte mig en kalender, men tror ni att jag har använt den då? Svar nej. Knappt iallafall, visst har jag skrivit i den lite då och då, men eftersom att jag har upptäckt att jag är ganska så slarvig av mig så måste jag verkligen börja använda kaldendern på riktigt, inte bara till att skriva upp läxor/prov i utan skriva upp tider som tandläkren, frisören och sånt också. Jag hade ju faktiskt nästan glömt bort min tandläkartid som jag hade i tisdags, men nu blir det ändring!

Welcome back my dearest friend!




Godnatt!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0