FY PÅ MIG

Förlåt för lite dålig uppdatering igen... Men internet flippar ut här hemma hos mamma lite då och då, så det blir lite dåligt med uppdateringen ibland tyvärr.

Igår var det sista dagen på sportlovet och jag skrev ett reportage om Carl von Linné hela dagen... Man får helt enkelt skylla sig själv om man skjuter upp allt till sista dagen, men jag hade ett kul lov iallafall, vilket är huvudsaken! Nu har jag endel tuffa veckor framför mig och allt började med TVÅ inlämningar idag... Och på torsdag har vi ett prov i engelska. Annars så har vi typ två prov i veckan ända fram tills vecka 12, känns sådär lagom roligt enligt mig...

Just nu sitter jag och är förbannad på en psykologiläxa som jag inte fattar, men aja. Jag tänker iallafall skicka in den som den är nu iallafall... Gött.


bild från i lördags, då vi var på IKEA en sväng

en bild från skolan idag!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0