FRÅGOR OCH SVAR

  1. Vad heter du? Julia Olsson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte, något ovanligt coolt namn kanske ;)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? No idea
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 94
6. Vart bor du? Öland
7. Bott utomlands? Nej, inte permanent
8. Flyttat antal gånger? 4 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Los Angeles USA
10. Vilken skolklass? SP10F
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Hahaha, det borde jag nog kanske veta vid detta laget, men det gör jag inte...

 UTSEENDE
1. Hur lång är du? 168 cm
2. Hur mycket väger du? Alldeles förmycket
3. Hårfärg? Brun
4. Ögonfärg? Grönbruna
5. Mest nöjd med? Mitt hår 
6. Minst nöjd med? Mage och lår 
7. Skostorlek? 38, fast 39 i högklackat
8. Glasögon? Ja, haha. Fast jag använder linser oftast
9. Har du några piercingar/tatueringar? Öronen och har haft i näsan 

FAVORITER

1. Filmer? Mean Girls, Allt för min syster, Twilight-filmerna och Millenium triologin
2. Låt? Born This Way 
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Potatisgratäng m. oxfilé och CocaCola
5. Djur? Hund och Katt  
6. Färg? blå, svart, vit
7. Parfym? You Rock & Pink Cookie
8. Tv-program? SOLSIDAN!
9. Ämne i skolan? Medieproduktion  
10. Sysselsättning?
 Plugg
 
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Sigurd
2. Var har du i din:
a) Jackficka?  Läppsyl, hörlurar, mobil, plånbok och lite allt möjligt skräp
b) Väska just nu? Hela mitt skol-skåp
c) Byxficka? Inget
3. Vad är du beroende av? Mobilen, datorn och musik
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nivea, cintron och oliv
6. Vad tror du på? -
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen
8. Vad köpte du senast? godis
9. Har du nåt husdjur? ja
10. Var bor du? ÖLAND!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0