BRRRR

Hej på er! Just nu är jag väldigt frusen av mig, för jag har varit ute och rört mig nästan hela dagen i stort sätt.
Det började med att jag hade tandläkartid vid 10:20, så jag steg upp vid nio. Sen gick jag faktiskt till tandläkaren och hem igen (jag hade faktiskt inga hål heller, skönt!). Så fort jag kom innanför dörren så var det bara att ropa på Hugo för han var tvungen att rastas. Och när jag kom hem från promenaden med Hugo så kollade jag och Vicke på Sjunde Himlen och åt lite mat.
En halvtimme senare fick jag ett sms från min faster och mina kusiner, de undrade ifall jag och Vicke ville åka skridskor med dem och det ville vi ju såklart. Vi fick även med oss Cajsa dit.
Efter en och halvtimmes skridskoåkande är vi nu äntligen hemma efter en mycket rolig eftermiddag! Och fint väder var det ju också, vilket var riktigt skönt!



Vicke & jag!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0