SKOLFOTO

Helllu! Idag började dagen med idrott där vi orienterade och det var skitjobbigt och när jag anstränger mig och blir svettig så blir jag alltid röd som en jävla tomat i ansiktet, och tror ni inte att det hände eller?! Kul att vi skulle ha skolfoto precis efter!!!!!! Men som tur var försvann det precis innan vi skulle fotas. Hehe, annars hade det inte varit kul för mig och det allra värsta med skolfotorna är ju dom enskilda korten, DOM BLIR JU ALDRIG BRA!!! Jag känner på mig att mitt blev asfult xD. Det bästa enskilda kortet på mig är nog det från lekis, sen det i åttan, MEN INGA ANDRA... Åh jag blir galen!

Idag hade jag ingen matte sista lektionen för min mattelärare var på kurs, HEHE. Så jag fick sluta EN timme tidigare, gött. Men jag fick ändå räkna matte när jag kom hem eftersom att jag låg liiiiiite efter, men nu är jag ifatt. Förövrigt är det faktiskt ganska mycket plugg nu, måste verkligen ta ett rejält tag i historian snart... Åh jag hatar skolan!!! Men aja, hoppas att det blir liiiite bättre snart alltså, annars dör jag väl eller nått. Men nu ska jag draa, ha en fortsatt bra dag!


min skolfoto-outfit, men på bilden är varken hår eller ansikte fixat ;)

en failbild från skolan, hehe
rebecka, jag, cajsa


Kommentarer
Postat av: rebecka

snyggis =D

2010-09-21 @ 21:02:59
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0