REFERATPROV

Jag är jätte nervös  för referatprovet imorgon. Vi kommer att få en text på tre sidor och vi kommer att hålla på i tre timmar... Segt, men det bästa är att vi får sluta efter det! Happyface :') Jag hoppas verkligen på att det kommer att gå bra... Annars dödar min svensklärare på mig, hihih. Hon vill att referatet ska vara felfritt..

Idag var det en rätt jobbig dag, började tio över åtta som vanligt och slutade kvart i fyra och var hemma strax efter fem.. Gutt ju! Eller inte. Jag gjorde bort mig endel idag, gick in i fel klassrum, sa five istället för cinco på spanskan osv. Ja, ni flesta vet kanske att jag är bra på att göra sånt... Förövrigt är jag väldigt glad för att jag har kommit ganska långt på historian, skrivit två A4 sidor av tre, nu ska jag lägga in lite smådetaljer och väva in mig själv i historien också, sen är jag så gott som färdig, skönt! Så nu hinner jag äntligen att se idol vilket jag inte har hunnit de senaste dagarna tyvärr, men nu måste jag hinna duscha innan det börjar, vi hörs imorgon! Bye :)


I miss...


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0