PSYKOLOGI

Har suttit med en dum psykologiläxa hela kvällen vilket har gjort så att jag inte hunnit med några spanskaglosor eller historia.... Jag får helt enkelt öva lite på glosorna innan jag lägger mig så får vi allt se hur det kommer att gå imorgon då..

På torsdag är det referatprov, är inte liiiiite nervös eller så... Det kommer att hålla på i tre timmar och det bästa är att vi får sluta direkt efter det! :) Då får jag hur mycket tid som helst till att göra klart historian på eftersom att den ska vara inlämnad på fredag, surt eftersom att jag inte har kommit så jättelångt, hehe, men får plugga hela kvällen imorgon också så blir det nog inte så jobbigt. Hoppas jag iallafall.

Har missat idol både igår och idag och kommer nog att göra det imorgon och på torsdag med, surt. Men det är inspelat iallafall, så då kan jag kolla när jag själv vill hihi.

Uppdateringen kanske blir lite dålig under onsdag och torsdag, men det gör väl inget? :)

Nu ska jag göra mig iordning för natten, godnatt!


coolingar!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0