PAUS FRÅN ARBETET

Hejsan! Hur har ni haft det idag? Jag har iallafall haft det jättebra! Började skolan 08:10 med att skriva referatprov till 11:10, alltså i tre hela timmar!!! Men vi fick sluta efter det. Det var extremt skönt, det är inte varje dag som man får sluta vid 11:10! Vi gick och åt i matsalen, tog bussen hem 11:35 och jag var hemma cirka en timme efter det, hur gutt som helst.

Just nu har jag tagit en liten paus från historia arbetet, men är så gott som färdig nu, ska bara lägga på några enstaka meningar, lägga in en bild?, skriva källförteckning och rubrik. SEN ÄR JAG KLAR!!! Fast måste plugga spanska för vi skulle tydligen ha ett litet test imorgon *suck*, men aja. Nu måste jag återgå till plugget.
Ha en fortsatt bra dag!

det hade inte suttit fel med en utlandsresa nu!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0