Låååååång dag!

Hejsan, kom typ hem för en timme sedan och det är verkligen inte okej att gå så länge i skolan! Enligt mig asså....

På EA-tiden idag tog vi en kamera och gick runt i stan och fjantade lite, hehe. Vi gick bland annat till socialdemokraternas stånd vid baronen och snackade med dom. Sedan frågade dom vilka vi skulle rösta på i skolvalet och lovisa ba:
"moderaterna!"
och så står vi hos socialdemokraterna liksom, haha de var lätt bäst alltså! Jag posade med en tvättäkta polis och en polisbil också, det var really fun! Hehe :) Hmm, ja. Nu hade jag tänkt att göra lite matteläxa för att sedan kanske baka liite kladdkaka och kolla på IDOOOOOOOOL!! :) Vi hörs imorgon då jag slutar tidigt, hihihihhih.


en ny och fräsch bild, från igår faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: olllllie

du skulle ju inte göra någon kladdkaka sa du ju, ljuger du för mig nu? XD haha!

2010-09-08 @ 18:20:55
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0