Inte okej

Den har dagen var verkligen inte okej! Det började imorse då vi skulle ha en liten diagnos med diktamen i svenska. Tanten som höll i provet hade världens roligaste dialekt och snacka precis som om att det kom ur en bandspelares högtalare, så fucking jävla roligt var det helt enkelt ;)

Olivia är ju så intelligent att hon väljer ett lösenord till sin nya epostadress som hon inte ens kommer ihåg.. -.- Så vi fick helt enkelt gå till Ingegerd som sitter på expiditionen. När vi kom dit sa jag till Olivia:
"Kom Olivia hon sitter här inne."
Olivia: Näää hon heter ju inte Ingegerd utan Inga-Gärd med A.
Envis som hon är fortsätter hon att läsa namnen på alla andra dörrar..
Jag: Men alltså Olivia hon sitter ju här inne, se, det står ju Ingegerd på skylten.
Olivia: Nej hon heter ju Inga-Gärd.
Sen gick vi och frågade en dam i receptionen och det var precis som jag sa, hon satt i det rummet som jag sa först.

Idag skulle vi slutat vid 16:10 och vår buss gick liksom då.. Så vi var tvungna att leta upp vår mentor Anna (som är en kopia av Jossan) eftersom att vi skulle ha henne i svenska den sista lektionen. Och när vi kom ut från expiditionen så går hon precis där så vi stannar och sa:
"Vi snackade nyss om dig och sa att vi skulle leta upp dig för att vi hade en fråga."
Anna: Jaha har ni snackat skit om mig eller ?:D
Jag: Nää det gjorde vi där inne...
Smart sagt av lilla mig..... Fast jag menade det ju inte på det sättet, alltså jag hoppas verkligen inte att hon tog illa upp, haha herregud, isf blir det så piiinsamt! Haha och förövrigt hoppas jag på att få henne som mentor :D

Nu tänker jag tjocka i mig lite yoghurt, och imon blir det att tjocka sig på donken med Olivia efter skolan, nice, nice. Bye! ;)


den har bilden är så jäva Brollut Amme :D och kolla mitt angryface, hahah :D


Kommentarer
Postat av: olivia

vi ska dricka så mycket milkshake att vi aldrig någonsin kommer vilja ha det igen :D :D :D hahaha

2010-09-01 @ 19:45:01
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0