Depp

Nu är jag deppig för att min kära lillasyster har smittat mig med sin dunderförskylning... Så nu rinner näsan konstant, blä på det... Jag hoppas verkligen inte att jag får feber också, jag vill faktiskt till skolan, haha. Det känns ju lite B att komma efter och vi har ju medieproduktion imorgon (veckans höjdpunkt!) och jag får verkligen inte missa den! Kom just på att jag har sovmorgon imon, mihihih, nu blev jag glad fast blev genast mindre glad när jag insåg att vi slutar tio över fyra..., eller nej!!! jag slutar ju två imon, haha eftersom att det är halvklass på svenskan!! Nu blev jag genast glad igen! :D

Jag ska kanske traska bort till mormor och morfar snart för Emilia är ju där :) Jag ska nog kolla på Ullared där också, hih, en extremt fånig serie enligt mig :) Men ändå såå kul! Nä nu måste jag snyta mig, IGEN! Vi hörs imorgon, bye :)


hah! en vääääldigt gammal bild :P


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0