KUL GREJ

Jag som sa att jag inte skulle uppdatera förrens fredag, men jag läste på en kompis blogg och snodde dom här frågorna! hihihi, men efter detta inlägget blir det inget mer förrens fredag tyvärr..

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Julia Maria Olsson 
Smeknamn: jullan, juli, julls.
Låt som när du är ledsen sörjer till: My Heart Will Go On - Celine Dion
Beroende av: allt runt omkring mig, ex. vänner, familj, mobil dator, osv..
Vad tror folk om dig: Inte en aning, men man kan väl hoppas på något positivt :)
Stämmer det: Hoppas det 
Vad får du oftast komplimanger för: Det brukar oftast vara för håret och ögen.
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jag pluggar ju inte :(
Var bor du: På Öland i ett litet samhälle som heter Mörbylånga.
Trivs du där: Ja, det kan ju vara lite mysigt ibland, speciellt på sommaren, men det hade ju inte suttit fel att bo i Kalmar.
Äger du några converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nä
Är du allergisk mot något: Nej :D
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Julia"
Antal timmar sömn inatt: Mellan 7 & 8 timmar skulle jag tro ;)
Brukar du komma i tid: Ja, men idag var bussen proppfull och försenad, så jag kom 10 min försent till första lektionen då vi hade naturkunskapsprov (Y) haha
Mår du bra: Ja, för tillfället iaf
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: LAT
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt eller kanske blått ;)
Vad tycker du om dina fötter: Platta, breda och luktar alldeles förmycket svett ibland, haha
Vad saknar du: Tiderna på skansenskolan :/ <3
Hade du en bra kväll igår: Nej, eftersom att jag pluggade som en get inför provet!
Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller oboy :D
Rakar du benen: Regelbundet på sommaren, men på vintern är jag lite mer slarvig..
När brukar du oftast gå och lägga dig: Eftersom att min buss går vid sju på morgonen så brukar jag gå och lägga mig mellan nio och tio.
Är du blyg: Ibland
Sysslar du med någon idrott: Har precis börjat på "styrke gympa" eller vad man ska kalladet, haha :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: KISSA :)
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Är du bortskämd: Kanske lite..
Vad gör du i morgon: Går i skolan och pluggar som en get hela kvällen
Vad längtar du till: HÖSTLOVET!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jadå :)
Vad använder du för schampo: Olika, men oftast Elvital
Hur gammal är du: sweet sixteen
Tycker du om någon just nu: nej
Gröna eller röda äpplen: RÖDA, gröna är bara hårda och sura!
Gillar du golf: Absolut inte, men minigolf kan vara lite småkul
Vilken tid gick du upp idag: sex..
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Hm, typ för några dagar sedan. jag gråter hela tiden typ, hehe
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA! Och spara lite..
Bär du glasögon eller linser: Nej, men på fredag ska jag till optikern och då blir det nog glasögon som gäller (Y)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nepp
Har du piercing: Öronen och har haft i näsan
Vill du gifta dig: Ja :)
Vill du ha barn: ja, fast när jag blir äldre
Solar du ofta: På sommaren, men nu har jag precis börjat använda brun utan sol.
Är du bra på att laga mat: sådär
Är du flygrädd:
Hur vig är du: TOTALT O-VIG
Är du musikalisk: Nä, haha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt och gott vatten, som jag sa när jag var liten.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's Half Baked
Tror du på ett liv efter döden? Kanske
Tycker du om sushi? Har faktiskt inte smakat ;)
Har du tandläkarskräck? Nepp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och skulle jag tro
Vilken ögonfärg har du: brun/gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Yes
Biter du på naglarna: Det händer
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: En till två gånger i veckan.¨

Nu måste jag plugga lite historia, sen blir det BONDE SÖKER FRU :D

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0