JAG HAR TUREN MED MIG

Asså jag fattar verkligen inte hur jag lyckades?? Och nu undrar ni säkert vad det är jag har lyckats med och jo, det ska jag snart berätta! :)

Skola som vanligt idag och vår klassföreståndare/historia- och svensklärare har varit sjuk hela veckan och vi har prov i historia om en vecka! BRA att våra vikarer har hunnit med att gå igenom alla jävla stenciler, RIKTIGT BRA!! Åh, jag är så arg, nästan förkrossad. Det finns ingen kan genomföra provet nästa vecka! Vi har nu skickat ett mejl till vår lärare och berättat allt som hänt. Vi får verkligen hoppas på det bästa nu.
Efter historian hade vi engelska där vi jobbar med våra broschyrer. Min grupp jobbar om New York och jag skriver om sevärdheter, som jag precis nu har skrivit klart, skönt. När engelskan var slut var det dags för lunch, sen språk då jag har spanska steg:1. Vi gjorde prov i onsdags och jag hade inte pluggat så överdrivet mycket vill jag säga och jag tyckte inte att det gick överdrivet bra heller. Men vet ni? Jag fick VG, hahah! Jag är typ överlycklig! Jag har verkligen inte fattat nått på spanskan innan, men ja. Tydligen har jag gjort det utan att jag själv vetat :) TUR kallas det ;) Efter språket hade vi matte och jag fattar ingenting med 3x+7y-9x= ?. Okej den där ekvationen eller uttrycket (?) är nog inte speciellt rimlig, men ett exempel på vad vi gör iallafall. Efter matten hade vi ESV som jag HATAR av hela mitt hjärta :)

Nu ska jag njuta av att det äntligen är fredag och ladda upp inför helvetesveckan... Usch :(



saknar dig min vän♥ vi ses på lovet!


Kommentarer
Postat av: kajsa

mej elr ? är ju i bakrunden:D <3

2010-10-28 @ 18:04:30
URL: http://kajjsanilsson.blogg.se/
Postat av: kajsa

mej elr ? är ju i bakrunden:D <3

2010-10-28 @ 18:05:25
URL: http://kajjsanilsson.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0