JAG = COOLING

Japp så är det. Jag känner mig extremt cool idag :) För det första gick det jättedåligt på matteprovet, för det andra så vann jag tydligen veckans blogg hos min vän Rebake, haha :D och för det tredje så mobbade Ollie mig hela dagen för att min halvklass skulle stanna kvar och ha svenska, men NÄE så blev det inte! HAHA rätt åt dig Ollie! Och när jag hade kommit hem fick jag ett litet roligt sms av Olivia, De hade fått skriva en oförberedd argumentation och redovisa den, hahahah så rätt åt dig! Men det är ju min tur nästa vecka. Fast nu när jag vet att Ollie failade så kommer jag att göra succé och lyckas enormt bra! KÄNN PÅ DEN VA! :)) Så nu är jag extremt taggad inför nästa tisdag, mohahah!

Snart ska vi äta lite kvällsmat och sen måste jag göra samhälls läxan. Vi ska kunna svaren på tre frågor utantill för att vi skulle ha något slags förhör. Hoppas bara att det går bra!



REBAKE, JAG & stackars lilla OLLIE :D


Kommentarer
Postat av: olllllllliie

duuuu är så elaaaaak mot mig :(

2010-10-12 @ 17:39:14
URL: http://oliviasblogg.devote.se
Postat av: rebecka

hewhehehehehe

2010-10-14 @ 13:55:27
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0