HOLIDAY

ÄNTLIGEN!!!!!!!! Gud vad jag har längtat efter mitt förtjänade HÖSTLOV!! Åh jag skulle bara kunna skrika rakt ut nu för att jag är sååå lycklig!! Imorse under historia provet kändes höstlovet så långt bort, men när det var klart kände man hur det äntligen började närma sig.
Efter skolan gick jag med Olivia till stan och var där till fem, för då skulle jag till optikern och kolla synen. Och ja... Det var som jag trodde. Jag var närsynt och hade även brytningsfel på höger öga. Så nu måste jag använda linser/glasögon på heltid. Yeeey... -.- Redan på torsdag ska jag tillbaka igen för att prova ut mina linser.

Imorgon ska jag och Olivia till leos lekland tillsammans med min familj och några andra. Det kommer att bli SUPER MEGA KUL! :)) Och på söndag ska jag och "dunder-jaensson" (alltså olivia igen) på KFFs sista match, det blir gutt. Vi fick fri biljetter inom skolan (STAGG <3) hihiih. På måndag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min kära vän Emelie igen :)).

Snart är det IDOL och det är så gutt! Avslutar detta inlägg med en sjukt fin låt som är så fin att man nästan börjar gråta :')


Kommentarer
Postat av: rebecka

Det är bara deras sista hemmamatch, dom har en match kvar borta sen så det är inte deras sista ;)

2010-10-29 @ 22:29:57
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0