HARD WORK

Hejsan! Jag har precis ätit lite kvällsmat och ska snart plugga spanska eftersom att det är prov på onsdag, usch jag hatar verkligen prov. Och nästa vecka har jag TRE prov och TVÅ redovisningar! SHIT, jag är verkligen så död, men det skönaste är ju att vi har höstlov efter det :) HAPPYFACE eller nåt, hihih :)

Imorgon har jag en timmes sovmorgon och det är ju alltid gutt. Har bara tre lektioner med, men slutar ändå vid typ fyra.. Så ja.. När jag kommer hem blir det nog att nöta spanska hela kvällen, usch.. Fattar verkligen ingenting. Men aja, det lär ju bli skönt att äntligen få det överstökat iallafall. N' nu får jag nog ta tag i mitt liv och nöta massor av spanskaglosor...



bild från i lördags ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0