FREEDOM!

Å jag är så trött efter den här dagen! HATAR VERKLIGEN ONSDAGAR! Men en positiv grej är väl att jag är LÄXFRI idag, jag är verkligen överdrivet glad för det :D:D

Imorgon är det en kort skoldag, slutar 12:10 och då blire en tripp till MAX med Rebecka. Sedan ska vi väl hem till henne, sen drar vi tillbaka till skolan igen för KÖNING! YESYES! den håller på från fem till ca två, så ja. Jag ska ju sova hos Rebecka efter det. Sen är det bara att tagga ny skoldag, hahah ;) är verkligen INTE pepp på att gå till skolan på fredag, menmen ;)

Snart är det bonde söker fru :D och jag måste börja packa inför morgondagen!! :) Höres!





lite djungel geogre-varning över bilden, haha!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0