ESPAÑA

Hej på er! Jag slutade vid tre idag, men var inte hemma förrens strax innan fem ändå.... Jag har pluggat spanska som en get nu i två timmar, men inget sätter sig. ÅHH, jag blir så arg på mig själv. VARFÖR HAR JAG INTE FOTOGRAFISKT MINNE? Döda mig typ........ Bara för att jag blev så arg på mig själv så la jag spanskan åt sidan för en timme sen för att kunna duscha och få lite fritid vid datorn, men tänkte börja läsa redan vid nio igen och efter det tänkte jag sova. Jag vet att jag inte kommer att kunna knyta ihop några meningar på spanska imon iallafall!

Jag lovade ju somsagt att lägga upp min såkallade "Mona-Kissie" här på bloggen. Den är inte riktigt färdig, men, men.


här är resultatet iallafall och enligt mig så var det en kul uppgift :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tycker hon liknar dej <3 puss!!

2010-10-20 @ 15:52:52

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0