COLOR

Hejsan alla glada! Jag är mindre glad för att jag måste plugga matte :(. Vi har matteprov imorgon och på tisdag  och jag känner att det inte kommer att gå så jättebra eftersom att jag suger FETT på matte... Men det är inte bara matteprov som vi har imorgon utan något idrottstest med :O Vi ska springa allt vi har sex varv på fredriksskans löparbana... Tror ni att jag kommer att klara det eller???
Svar: enkelt.... NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Jag orkar typ ett halvt varav och jag lär ju ligga under normal med HÄSTLÄNGDER.... Jag fattar inte hur jag lyckades få VG i idrott i nian alltså..... Aja, jag får väl göra mitt bästa, men ni får räkna med att jag kommer att vara såsom DÖD efteråt!

Igår fick jag äntligen klippa mig!!!! Jag skulle klippt mig i torsdags, men då hade frisören glömt att skriva upp mig i hennes kalender -.- Så ja, det fick bli en klipptid igår istället, men jag blev helnöjd med resultatet. Hon klippte topparna och tunnade ut mitt hår med några kilon. Skööööönt. Och idag har mamma färgat håret på mig också, vilket jag också blev nöjd med!

Men nu måste jag dö i matteboken, ha det bra!! :)


FÖRE-EFTER


Kommentarer
Postat av: Anonym

myyyycket finare i mörkt!:D(Y)

2010-10-16 @ 18:33:18

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0