BRRR...

...vad kallt det är ute! :O usch och fy... Vill verkligen inte att vintern ska komma hit så fort.... Det var ju nyss sommar och sol ute. Aja nog om det ;) Jag kom nyss hem från mammas place, hon behövde hjälp med sin nya mobil som är en sony ericsson x10 mini pro för er som vill veta, haha ;) Det gick faktiskt bättre än förväntat. Jag trodde verkligen att jag inte skulle fatta ett skit av den mobilen, men ja. Det gjorde jag. Jag måste nog ha någon slags begåvning eller nått inom tekniken. Och imorgon är det dags för skola igen, usscch, men det är ju iallafall snart HÖSTLOV!!!! Äntligen typ...... Den här veckan har jag prov i spanska och det lär ju gå åt h****** eller nått och veckan efter det har jag TRE prov :( inte okej...... ÅH, nu vill jag bara dö. Vi hörs imorgon igen :)




en härlig låt!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0