WIIHO

JAG ÖVERLEVDE DAGEN!! Även fast jag hade typ 316876318 läxor och ett prov tills idag. Jag suger fett på matte och fick ett poäng från G när vi hade prov i det sist så jag gjorde om det idag på EA-tiden och det gick nog ganska bra iallafall. Jag svarade på alla frågor på B-delen! :o jag måste ju allvarligt talat vara sjuk eller nått för i vanliga fall brukar jag inte fatta ett skit på den delen! Så ja, jag får hoppas på att jag klarar provet nudå! Får reda på resultatet på fredag! Iiiih!

Idag har jag inget plugg så jag har bara chillat! Riktigt gutt är det. Och nu har jag precis målat på nytt nagellack, från rött till blått, nice ;) och snart är det bonde söööker fruu!!! I lovee! :)) Ha en fortsatt bra kväll nu, så hörs vi imorgon när jag kommer hem! :)


LEGENDER!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0