TRÖTTIS

Har knappt sovit nått inatt. Jag har vaknat i omgångar och haft svårt att somna om igen... Usch, men jag sov till halv tio iallafall, vilket var rätt skönt om man jämför med hur tidigt jag har vaknat de senaste dagarna.. Usch....

Igår var jag somsagt hos min fina Emelie. Det var jättekul att träffa henne igen! :) Vi tog lite kort, redigerade, åt på hasses m.m. Mycket trevligt måste jag säga ;)

Jag ska snart resa mig upp ur sängen och duscha, sen ska jag laga mat. Stuvade makaroner med stekt falukorv (L)(L) MUMS!!! Hihih, jag har faktiskt alltid älskat (likaså min syster) den maträtten och kommer alltid att göra! Hihih, men nu får jag väl ta och duscha då! :)


haha, en lite gullig bild på mig från förra sommaren :)

Och förresten.. Vad tycker ni om den nya headern? Emelie gjorde den åt mig igår :D


Kommentarer
Postat av: olliiie

jag tycker att headern är stiiiiiiiiiiiilig, så stilig så j-----ulia :D hahaha...

2010-11-02 @ 13:09:11
Postat av: rebecka

Aaaw gullis :D

2010-11-04 @ 11:01:30
URL: http://rebeckajj.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Diggar headern HÅRT! :D (Y)

2010-11-06 @ 13:35:57

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0