STOCKHOLM I MITT HJÄRTA!

Hejsan allihopa! Nu kommer det inte att bli någon uppdatering på måndag och tisdag för då åker jag tillsammans med världens bästa klass SP10F och SP10E till Stockholm på studiebesök! Vi ska besöka Sveriges Television, Dramaten, Riksdagshuset och Sveriges Radio. Det kommer att bli kanonkul och jag kommer att få besöka BOLIBOMPA STUDION!!! :D:D:D:D haha okej, nu överdrev jag kanske liiite.... Men skoj ska det allt bli :)

Imorgon kliver jag upp typ kvart över fyra för att klä på mig, äta lite och packa ner det sista inför resan. Sedan skjutsar pappa in mig till skolan vid kvart i fem och bussen till Stockholm går från skolgården klockan halv sex -.- Vi är framme i Stockholm ca tolv och på tisdag lämnar vi staden vid ca fyra och är hemma runt tio på kvällen. Dagen efter är det dags för skolan igen.. Yeey.. -.- Jag lär ju vara stendöd!

Men vi hörs på onsdagkväll med en bildbomb! För kameran hänger ju självklart med! :) Ha det så bra tills dess!

Hallå du underbara huvudstad! :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

vilken jävla bildbomb det blev, du! :D

2010-12-05 @ 01:47:02
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0