STÄDNING PÅ SCHEMAT

Usch jag hatar verkligen att städa! Men det är sånt som man måste göra lite då och då tyvärr, men visst blir det fint när det är färdigt? :D

Imorgon ska jag till optikern för att få mina linser! Det ska bli skönt att äntligen se saker på långt håll, tex vad lärarna skriver på tavlan, hehe. Och detta är Olivias förtjänst och lite min lärare också, hahha! Eftersom att hon sa att jag började åldras i förtid, vilket inte var så jättekul att få höra, men, men....

NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA STÄDA OCH KLÄ PÅ MIG, hehe. Jag har fortfarande pyjamas på mig...


Kommentarer
Postat av: ollllie

äsch... bara min tycker jag! var glad att du har mig julia, haha! annars hade du gått runt och varit blind hur kul skulle det vara liksom? :D

2010-11-03 @ 15:48:41
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0