MILLION PIECES

Helllo! :) Vad har ni för er? Själv så har jag städat hela dagen, blää, hatar det verkligen.
Vi ska snart ha kalas här så jag har gjort mig iordning och så.. MEN jag hittade inte min plattång, fick typ damp, men sen kom jag på att jag nog hade glömt den hos rebake. Och så var det! Åhhh, jag ska alltid lyckas att glömma något så håret fick bli oplattat idag, men det spelar ju ingen roll för det mår ju bara bättre om man inte plattar det.

Förövrigt så känns det som det är söndag idag, vilket är gutt! Eftersom att det bara är lördag! Jag var ju ledig igår (fredag) p.g.a rygbyn ju! Gutt som fasen! Jag har faktiskt varit duktig nu och tagit en outfitbild ;) Enjoy it!

 

(jag kör med en puta-med-läpparna pose;) hehe)

allt jag har på mig är från H&M, haha ;)
skinnjacka (mammas, hehe)
svart linne
jeansshorts
svarta leggings

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv; klart du fick! :D <3

2010-11-13 @ 17:07:23
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0