KROSSA KAGG!

Förlåt för att det har blivit lite dålig uppdatering den här veckan, men det har varit endel plugg och prov.. Det tar aldrig slut!! Och just nu sitter jag och skriver ett manus till mig själv inför redovisningen i engelska imorgon. Jag hoppas verkligen inte att man skulle kunna skiten utantill för då tar jag självmord eller något! Jag orkar verkligen inte mer.

Idag fick vi reda på våra referatprov, historiaprov och historia uppgiften. Jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv efter som att jag lyckade få VG på både referatprovet och historia uppgiften! Och jag som var så himla missnöjd och arg efter referatprovet, jag tyckte att det gick jättedåligt och tyckte att det jag skrev inte ens var ett referat? Men vad fel jag hade, hahah :) Detta beskedet förgyllde min dag ända tills jag satte mig här med engelskan! Åh, den här redovisningen kommer iallfall inte att gå bra, haha ! xD Men det ska bli så skönt att få den gjord för sen är det RUGBY som gäller! :D:D:D

VI ÄR JENNY VI ÄR STAGG, VI SKA KROSSA LASSE KAGG!!!!!!!!

Kanske att jag hinner med en snabb update imorgon, det är sånt som märks, men annars hörs vi på fredag då jag är LEDIG!!! :)

Lots of love!



NU JÄVLAR STAGG!! NU SKA VI KROSSA KAGG ÄNNU EN GÅNG!!!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0