JAG ÄR FETT PEPP...

... PÅ ATT TATUERA MIG BAKOM ÖRAT! Åhåhåhåh jag vill det så mycket nu!! Frågan är ju bara om jag vågar... Hehe.

Nu har jag precis kommit hem från skolan och det har varit en helvetesdag rent utsagt!!!! BLÄ på den här dagen alltså. Jag vill bara dö just nu! Det började med dans i två timmar!! Visst det va väl kul ibland, men sjukt jobbigt! Efter det skulle vi tydligen ha engelska i tjugo minuter ? Nödvändigt liksom. Alla var så jäkla förbannade efter engelska lektionen asså. Vi var sjukt missnöjda med våra resultat på våra arbeten och redovisningar. ÅHH, vår engelska lärare är nu mera grymt hatad! Sista lektionen var historia, vi skulle börja med något nytt, men ingen orkade någoting.... Så det blev inte för mycket gjort. Nu ska jag tjura lite, hejdå.


SUDDIGT VAR DET HÄR!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0