BYE BYE FREDDE!

Igår var jag somsagt och kollade när KFF spelade sin sista match på fredriksskans. Det hade ju varit liiite roligare om dem hade vunnit, men det gjorde de inte, utan förlorade med 3-1 varav ett mål var självmål -.- Aja så kan det gå, men nu får de ladda om och köra järnet på den nya arenan istället! Och detta var både min första och sista KFF-match på fredriksskans, men jag hoppas på fler, fast på Guldfågeln arena!

Vid ett tar jag bussen till färjestaden för att träffa emelie. Det ska bli riktigt kul eftersom att det var ett tag sen vi sågs sist. Men nu ska jag kila ner för att sminka mig lite, bye!


ungefär såhär ser den nya arenan ut nu..


och såhär kommer den att se ut när den är klar.. ;)


Kommentarer
Postat av: rebecka

snygg heaaaaaaader! :D

2010-11-03 @ 11:08:03
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0