BACK TO HELL

Hejsan, jag har precis ätit lite kvällsmat och nu så fastnade jag här vid datorn som vanligt, hehe.

Den här dagen började verkligen inte bra!! Min mobil ringde inte imorse när jag skulle gå upp även fast alarmet fortfarande var på?! Så ja... Jag vaknade vid halv sju av att Stella hoppade upp på mig, tur det! Love you Kathyyy ♥. Och min buss går tio över sju!! PANIIIIIIIK, eftersom att jag skulle packa gympaväskan åde också... Men jag hann i tid iallafall! Vilket var riktigt gött jö.

Jag hade endast 2 av 4 lektioner idag för jag var på min gammelmomors begravning :(  riktigt fint var det. Jag blev upphämtad strax innan tio då min idrottslektion hade slutat så jag fick ju stressa lite till.. Hehe, men tillslut kom vi iväg och sen var jag tillbaka när det var 25 min kvar av spanskan och jag kände att jag inte orkade gå på den så jag sket i dom minuterna och umgicks med lite vänner istället ;) Sen så var det bara matte kvar.

Sov gott nu gammelmormor.♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina mormor <3

2010-11-09 @ 07:05:52
Postat av: rebecka

<3

2010-11-12 @ 12:58:50
URL: http://rebeckajj.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0