AFRODITE

Men hej alla! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men det har varit endel plugg som vanligt....
Nu sitter jag och har medieproduktion och vi gör julkort! Supermysigt ju? :) När medieproduktionen är slut så ska vi ha svenska och då ska vi hålla våra argumenterande tal! Jag är så sjukt nervös nu alltså, det går verkligen inte att beskriva hur nervös jag är! Men jag vill bara få det gjort iallafall och det är skönt..
Efter skolan ska bästa Elin Pelin Öberg följa med mig hem och sova över! :D och imorgon är vi lediga, men jag har utvecklingssamtal.. Jag hatar det verkligen, men hoppas att det blir chill iallafall :)

Men vi hörs när jag kommer men igen! Bye! :)

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0