VALBORG (Y)

Det var en sjukt rolig och oförglömmlig kväll/natt igår. Det började med grillning på vandringsleden, där va vi kanske i tre timmar eller något, jättemysigt var det :) Sen skulle några dra in till stan och festa, så vi andra gick runt lite, sedan gick vi hem till Jesper och satte oss på hans altan till typ halv elva. Efter det stack vi ner till elden, eller ja, den glöd som var kvar av den, det var jätteskönt att stå där och värma sig. Ted och Dardan roade sig med att springa i elden... Ibland undrar man vad dom tänker med? Senare gick vi runt lite, Ted mådde inte så jättebra, inte Dardan heller för den delen. Det slutade med att vi kom hem kvart över två eller något. Det var en mycket rolig kväll, det måste göras om!!

Här kommer lite bilder från min kamera. Fler kommer sen.


emelie :)

pepp

emma :)

lovisa & ellinor :)

malin, emelie och jasmine :)

emelie, jasmine och jag ;)

lovisa och ellinor :)

jasmines klack xD

dags att skala korv!

grilla, grilla & grilla!

grillmästarN'

korven va äcklig, så jag slängde iväg den...


dardan och ted :)

emma och rebecca :)

elden

emma :)

nu ska jag duscha och ta något att äta, bye ;)
btw, fler bilder kommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha julia du kunde ju varnat när du tog kort så jag kunde dra en pose! och kolla in rebeckas blick, hahaha..

2010-05-02 @ 13:27:30

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0