Staauuun

Hejsan ;) Idag har jag varit på stan hela dagen med Malin. Jag fick med mig en klänning och ett par skor hem. Skorna ska jag ha på skolavslutningen och en ny avslutningsklänning är också påväg hem.. Sorry, men jag blev kär.

Nyss så åskade det och regnade en massa :o det märks att sommaren är på sin väg nu. Imorgon ska jag till Elin, antar jag ? XD Det är iallafall bestämt så. Förövrigt är jag beroende av den här låten. Allt är Beccas fel xD. Nu kommer bilder på mina fynd :)


kommer nog att bli svårt att gå i skorna, men jag överlever. min nya avslutningsklänning ser ut som den på bilden fast vit :)
klänningen är från h&m och skorna från skopunkten.


Kommentarer
Postat av: jasmine

vilken pingla du är julia! snygga skor! (:

2010-05-13 @ 17:06:22
URL: http://jasminebohlin.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0