one day left

Vet ni ?! Imorgon åker jag till Kreta! :D:D Jag har längtat efter detta sedan oktober och nu är dagen snart här! Just nu gör jag ingenting. Snart ska jag gå ut och gå med Malin, sedan ska hon hjälpa mig med svenskan och hemkunskapen som jag måste lämna in imorgon eftersom jag drar till KRETA! Jag går bara till halv tolv i skolan imon, skönt :) Planet kommer att lyfta vid 16:40 (tror jag?) från kalmar flygplats. Jag kommer att ha kameran med mig, så ni får längta efter bilderna som kommer om en vecka. Jag kommer nog att filma lite med och det kommer att komma upp här på bloggen ;)

Äh, nu får jag jag väl ta och packa klart, bye! I will miss you my friends :'(


Kommentarer
Postat av: malin

"Ha det så bra, jullan!"

2010-05-27 @ 08:58:03
Postat av: Emilia

Men åhh!! Ha det awesome på Kreta!!!



Massa kramar!!

2010-05-27 @ 10:30:59
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0