Härligt väder

Vad glad jag blev imorse när jag vaknade och såg att solen sken. Det var ett tag sedan nu, hoppas verkligen att vädret håller i sig. Fast solen gick i moln i eftermiddags :( men det var fortfarande varmt och skönt ute, så det gjorde inte speciellt mycket ;) Vi fick även beställningarna till klasströjorna färdiga, skönt.. Vår klass är ju ganska seg med sådant. Hoppas verkligen att de kommer i tid :) Just nu gör jag ingenting, jag ska nog gå ner och duscha snart och efter det ska jag plugga lite glosor. Vi hörs, bye!


haha, cajsa gjorde en inbakad fläta på dardan idag xD mkt fint ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vet! Vädret var super i dag!! Jättevarmt!



När kommer ticknadäringa bilder?? Hihi!! Kram!

2010-05-18 @ 20:13:22
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0