Finisar

Lite bilder som jag fick ta av emma's facebook


innan vi blev svarta :)

elin är pepp :)

emelie & calle

elin målar min hals svart :)

jag & beata :)

jag :)

lovisa :)

malin :)

cajsa. s :)

skynda bort till "foto-platsen"

cajsa. a & beata :)

jennifer & jag :)

fix. fix. fix

börjar likna något...

klassens ord: FAIL!

WOHOO!!!

happy :D

jag & elin :)

wiiiee :)

jag, pepp på att springa i korridorerna och skirka "9d2 tjalalalala!"

elin & jag PEPP

yeah!

9d2 tjalalalala!

9d2 tjalalalala!

9d2 tjalalalala!

9d2 tjalalalala!

9d2 tjalalalala!

mot fotbollsplanen!

danne xD

pyramid

oh no, shit, shit!

DOH!

STEK

(H)

jump!

leka, leka, leka

jag på klätterställningen :)

let's play!

:D

i gympasalen!

cuulingar (H)

vi hade idrott efter fotot och vi skulle springa 5 km så vi ville inte vara svarta då, så vi duschade innan idrotten ist XD

vi fick städa lite efter oss också xD

run!

efter 5km rundan lekte vi lite igen :)

:)

sista bilden..

nu ska jag gå och lägga mig, ska till stan med malin imon :) vi hörs, godnatt (L)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0